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甲骨文(中国)軟件系統有限公司最新求人情報

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发表于 2013-10-17 21:53:43 | 显示全部楼层 |阅读模式
招聘
公司名称: 甲骨文(中国)軟件系統有限公司
公司业务简介:: オラクルは世界で最もcomplete、open、integratedなビジネスソフトウェアとハードウェア・システムの会社です。オラクルは中国での初のグローバル・ソフトウェアの巨匠となるべく中国市場に1989年に参入しました。
現在、中国オラクルは北京をはじめ、上海、広州、深圳など、10以上の都市に支社、事業オフィスまたは研究開発センターを擁し、北京本社、大連支社にはグローバルサポートセンターを擁します。
职位1: ①ソフトウェア製品サポートエンジニア(大連 )②ハードウェア製品サポートエンジニア(北京)
招聘人数: 40 人
工作性质: 全职
工作地点: 大連OR北京
薪金: 8000以上
其他待遇: 社会保険、住宅積立金、手当てなど
有效期至: 2013-12-31
籍贯: 国籍問わず
学历: 本科
专业: コンピューター科学
性别要求:  
年龄要求: 問わず
是否应届: 非应届
语言要求: 日语 英语 
语言水平: 精通
业务内容: ① 日本の顧客を対象としたソフトウェア・サポートに関わる諸業務。
② 日本の顧客を対象としたハードウェア・サポートに関わる諸業務。
其他要求: (各職種共通)日本語、英語のビジネスコミュニケーション能力 (日本語能力試験1級、CET 4級以上相当)のある方。
オラクルデーターベース、ミドルウエア、ハードウエア製品を利用した開発経験、データーベースおよびシステムの運用、サポート等の経験があれば尚可。
联系电邮: gang.shi@oracle.com
其他联系方式:
Job Title               
Technical Analyst -Oracle Database Support
               
Organization Name               
DB/EM Support
               
Department Description               
Provide Database & Enterprise Manager product support to Japanese customer.
               
Brief Posting Description               
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries via phone and electronic means, as well as, technical questions regarding the use of and troubleshooting for our Electronic Support Services. A primary point of contact for customers, you are responsible for facilitating customer relationships with Support and providing advice and assistance to internal Oracle employees on diverse customer situations and escalated issues.
               
Detailed Description               
As a Support Engineer, you will be the technical interface to customers, Original Equipment Manufacturers (OEMs) and Value-Added Resellers (VARs) for resolution of problems related to the installation, recommended maintenance and use of Oracle products. Your primary task will be to provide support to customers who contact the Oracle Solution Center and maintain high level of customer satisfaction while meeting guidelines (mostly through electronic means). Able to work with general guidance from senior support engineers and management and, in some areas, may work independently. Solutions often take time to develop through research, collaboration or problem replication.
               
Job Requirements               
Duties and tasks are standard with some variation. Completes own role largely independently within defined policies and procedures. One year prior working experience with Oracle products (or at least two years related experience without Oracle products) and technical degree i.e., BS Computer Science/Management Information Systems/Science/ Engineering/Math/Physics/Chemistry with a 3.0 GPA OR functional degree + technical higher degree or in lieu of degree may substitute 4 years professional experience & professional certification (i.e., CNE, MCSE, CPA, Oracle, etc.).
               
Additional Details               
Fluent Japanese is required to have technical communication with Japanese customer.
Good understanding of English is necessary to search global knowledge base.

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发表于 2014-1-13 16:14:01 | 显示全部楼层
hi,能给个QQ吗~
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